29.1.07

Første tur er over!

24. januar var vi på Brandsfjord skole. Det var første gang jeg var med bussen dit og jeg var veldig spent. Da vi kom til skolen, litt forsinket pga glatte veier, møtte jeg 7.-10. trinn i klasserommet. Jeg syns det var veldig hyggelig og mange av bøkene jeg prata om ble utlånt. Fikk tilbakemeldinger på at en del av bøkene virka spennende og det er jo bra!

25. januar kjørte vi ut til Sør-Roan, det var glatte og sørpete veier og jeg var spent på om vi i det hele tatt kom til å komme fram.... Men heldigvis, busssjåfør Odd Rune hadde full kontroll og vi kom velberget fram! På Sør-Roan deldte vi klassene i to grupper, 5.-7. trinn og 8.-10. Også der ble bøkene lånt, og jeg håper de blir lest også ;-)

Nå håper jeg dere som lånte bøker blir fornøyd med dem, og gjerne at dere kommenterer dem på bloggen her. Jeg gleder meg til neste tur til Hitra og Frøya i uke 10, syns det var veldig morsomt å komme ut til skolene på besøk og få prate om bøkene.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes kjempemoro ut! Skulle ønske jeg også kunne vært med på bokpratene;-)Flott at det ble lånt ut så masse bøker.

Anonym sa...

kjempe gøy bok hvis man harlyst ålese spennende bøker er dette hvert fall en bok som du må lese:)PS :tause skrik også

Anonym sa...

bok praten er noe for de som føler seg ensomme ok:) prøver bare å være snill her ok:)

Anonym sa...

vel vel ciao kyss kyss ardividechi
auf widersheen hasta la vista bauyby7 au revoir hade på bade din elektriske lille yade

Anonym sa...

vel vel det var allt for idag